مجله خبریراه و شهرسازی

۱۱ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در جنوب غرب استان تهران تایید شدند

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از تایید نهایی بیش از ۱۱ هزار نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در جنوب غرب استان خبر داد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از وزارت راه و شهرسازی، «حسین جنتی» در یکصدمین جلسه شورای مسکن، گفت: بیش از ۱۱ هزار نفر متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن در جنوب غرب استان تایید نهایی شده اند که تا هفته دولت بخشی از این متقاضیان واحدهای آماده خود را تحویل می گیرند.

وی افزود: تامین زمین برای سایر متقاضیان نیز انجام شده است و به زودی عملیات اجرایی ساخت واحدهای دیگر طرح نهضت ملی مسکن آغاز می‌شود.

جنتی ادامه‌داد: تا پایان سال به همت شهر جدید پرند ۴۰۰ قطعه زمین به خانواده های مشمول طرح جوانی جمعیت در این شهر جدید واگذار می‌شود که به‌طور قطع با افزایش مشمولان این طرح، تامین زمین برای واگذاری به آنان در سایر نقاط استان انجام خواهد شد.

«علیرضا فخاری» استاندار تهران نیز در این نشست با اشاره به اهمیت اعطای زمین به خانواده های مشمول طرح جوانی جمعیت،گفت: واگذاری زمین به مشمولان در طرح جوانی جمعیت باید با سرعت بیشتری انجام شود، این مهم مورد تاکید رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری نیز است.

وی از همه مدیران دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران و شهرداران خواست تا به‌طور ویژه موضوع واگذاری زمین در طرح جمعیت جوانی را پیگیری کنند.

شایان ذکر است از موارد مهم مطروحه در یکصدمین جلسه شورای مسکن استان تهران ارائه گزارش و طرح موانع موجود توسط شهرداران در راستای عمل به قانون جهش تولید مسکن، ارائه گزارش دستگاه‌های خدمت رسان درباره نیازمندی‌های پروژه های حمایتی مسکن و همچنین گزارش عملکرد طرح های حمایتی مسکن توسط فرمانداران بود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا