مجله خبریراه و شهرسازی

اتمام حجت با پیمانکار مسکن پردیس پس از ۱۰ سال تأخیر

مدیرعامل شرکت عمران پردیس به سازندگان کم‌کار فاز ۸ پردیس اخطار داد: تمامی برنامه‌ها باید در این راستا باشد که پروژه‌ها در اسرع وقت اتمام یابد و به انتظار بیش از ۱۰ساله مالکان پایان دهیم.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از تسنیم، در نشست محبت‌خواه مدیرعامل شرکت عمران پردیس با انبوه‌سازان کم‌کار فاز 8، آخرین اخطارها صادر و با پیمانکاران نامتعهد اتمام حجت شد.

مدیرعامل شرکت عمران در این نشست اعلام کرد: این شرکت هیچ‌گونه مشکل مالی ندارد و پرداخت‌ها طبق صورت وضعیت انجام می‌شود بنابراین پیمانکاران صرفاً در صورت مثبت بودن مطالبات در سیستم مالی شرکت عمران پول دریافت خواهند کرد و ادعای خارج از این چارچوب پاسخ داده نخواهد شد.

همچنین محبت‌خواه خطاب به سازندگان اخطار داد: تمامی برنامه‌ها باید در این راستا باشد که پروژه‌ها در اسرع وقت اتمام یابد و به انتظار بیش از 10ساله مالکان پایان دهیم، به همین منظور کم‌کاری خط قرمز شرکت عمران است و در قبال کم‌کاری‌ها گذشت نخواهیم داشت و برخوردی کاملاً جدی خواهیم داشت.

وی تأکید کرد: هم‌زمان که با پیمانکاران کم‌کار و نامتعهد به‌صورت قانونی برخورد می‌کنیم، سازندگان متعهدی که در چارچوب برنامه زمان‌بندی و مطابق تعهد عمل نمایند نیز تحت حمایت شرکت عمران خواهند بود و در اولویت به‌کارگیری در پروژه‌های بعدی هستند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا