راه و شهرسازیمجله خبری

۴۳ هزار میلیارد تومان به حساب سازندگان نهضت ملی مسکن واریز شد

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از وزارت راه و شهرسازی، «علی عسکری» در خصوص روند ارایه تسهیلات به متقاضیان طرح نهضت مسکن، پرداخت وجه به سازندگان و افتتاح حساب متقاضیان توضیح داد: تاکنون ۷۸۶ هزار و ۹۴۷ نفر متقاضی پذیرفته شده در طرح نهضت ملی مسکن افتتاح حساب کردند.

وی اضافه کرد: از کل قراردادهای معرفی شده به بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات، بانک با ۱۹۶ هزار و ۵۷۰ واحد به مبلغ ۶۶ هزار و ۷۹۸ میلیارد تومان قرارداد منعقد کرده است.

قرارداد خودمالکی ۶۵ هزار و ۶۶ واحد منعقد شد

«سید محسن فاضلیان» عضو هیات مدیره بانک مسکن نیز از انعقاد قرارداد خودمالکی ۶۵ هزار و ۶۶ واحد به مبلغ ۲۲ هزار و ۳۰۴ میلیارد تومان خبر داد.

وی روند ارایه تسهیلات خودمالکی طرح نهضت ملی مسکن، قراردادهای منعقده و همچنین میزان واریزی به حساب سازندگان را اعلام کرد و گفت: از ابتدای اجرای طرح تاکنون قرارداد ۶۵ هزار و ۶۶ واحد منعقد شده است.

فاضلیان ادامه داد: مبلغ قراردادهای منعقد شده خودمالکی ۲۲ هزار و ۳۰۴ میلیارد تومان است که از این میزان تاکنون مبلغ ۱۲ هزار و ۷۶۱ میلیارد تومان به حساب خودمالکان پرداخت شده است.

یادآور می‌شود، ارایه تسهیلات خودمالکی طرح نهضت ملی مسکن مرحله به مرحله و بر اساس پیشرفت فیزیکی به خودمالکان پرداخت می‌شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا