مجله خبریصنایع ساختمانی

رشد ۳۰ درصدی مشارکت در نمایشگاه صنعت ساختمان

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از رشد ۳۰ درصدی مشارکت فعالان حوزه مسکن و ساخت و ساز در نمایشگاه صنعت ساختمان خبر داد و ابراز امیدواری کرد: تعاونی‌های مسکن حضور جدی و فعال‌تری در طرح نهضت ملی مسکن داشته باشند.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از ایسنا، مهدی مسکنی در حاشیه بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان با اشاره به برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان اظهار کرد: این نمایشگاه با مشارکت بیشتری از فعالان حوزه ساخت و ساز مسکن و عمران رو به رو بوده و رشد ۳۰ درصدی را نسبت به سال گذشته داشته است.

وی افزود: تولیدکنندگان و فعالان حوزه ساخت و ساز سهم بسیار خوبی را هم به لحاظ حضور و هم تکنولوژی‌های ساخت از خود در نمایشگاه نشان داده‌اند و امیدواریم که این تعاونی‌ها در نهضت ملی مسکن بتوانند نقش جدی تری ایفا کنند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کیفیت محصولات عرضه شده در نمایشگاه را مطلوب و بسیار بالا ارزیابی کرد و گفت: میزان بازدیدکنندگان در نمایشگاه امسال افزایش پیدا کرده که ارتقای کیفیت نمایشگاه را نشان می‌دهد.

مسکنی در عین حال در توضیح دستاوردهای برگزاری نمایشگاه اظهار کرد: یکی از دستاوردهای نمایشگاه این است که تکنولوژی روز ساخت را به عرضه می‌گذارد و به نوعی فضای تبادل اطلاعات در حوزه صنعت ساختمان از طریق نمایشگاه بین سازندگان و تولید کنندگان ایجاد می‌شود.

وی حضور هیات‌های تجاری در نمایشگاه را از دیگر دستاوردها عنوان کرد و گفت: ۱۸ هیات خارجی در نمایشگاه امسال حضور پیدا کردند که می تواند منتج به مذاکرات اثرگذار در آینده شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا