راه و شهرسازیمجله خبری

رشد متقاضیان پای کار نهضت ملی مسکن در یک ماه اخیر

به گزارش ساختمان آنلاین:  همزمان با تامین زمین برای ۱.۵ میلیون واحد مسکونی و صدور پروانه برای ۶۲۱ هزار واحد، به تدریج آمار متقاضیان واجد شرایطی که نسبت به افتتاح حساب و واریز وجه برای واحدهای نهضت ملی مسکن اقدام کرده‌اند افزایش می‌یابد.

بر اساس آماری که امروز محمود شایان – مدیرعامل بانک مسکن اعلام کرده، ۶۲۲ هزار و ۴۵۸ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در بانک مسکن افتتاح حساب و به طور کلی مبلغ ۲۱ هزار و ۴۰۶ میلیارد تومان در حساب‌های خود واریز کرده‌اند. اوایل مردادماه تعداد افتتاح حساب‌ها ۵۵۹ هزار نفر و آورده آنان ۱۸ هزار میلیارد تومان بود که آمار از رشد ۱۱ درصدی افتتاح حساب‌ها حکایت دارد.

مدیرعامل بانک مسکن به پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفته است: ۶۲۲ هزار و ۴۸۵ نفر متقاضی پذیرفته شده طرح نهضت ملی مسکن نزد بانک افتتاح حساب کردند.

وی از  واریز ۲۱ هزار و ۴۰۶ میلیارد تومان وجوه توسط متقاضیان در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

شایان مبلغ کل واریزی به حساب سازندگان را از محل آورده متقاضیان و همچنین محل تسهیلات ۲۷ هزار و ۴۰۴ میلیاردتومان برشمرد و توضیح داد: از مجموع واریزی به حساب سازندگان، ۱۱ هزار و ۲۴۶ میلیاردتومان از محل آورده متقاضیان و ۱۶ هزار و۱۵۸ میلیاردتومان نیز از محل تسهیلات است.

به گفته مدیرعامل بانک مسکن تاکنون ۳۳۳ هزار و ۶۶ واحد به بانک برای پرداخت تسهیلات معرفی شده است که بانک تاکنون با ۱۳۳ هزار و ۸۶۳ واحد به مبلغ ۴۵ هزار و ۲۶۸ میلیارد تومان قرارداد منعقد کرده است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا