اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

تحویل هرچه سریعتر واحدهای مسکن مهر با تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات

هادی عباسی معاون مسکن و ساختمان وزیر راه وشهرسازی در گفت وگو با خبرنگار ساختمان آنلاین با بیان اینکه برای حل مشکل انشعابات آب و برق واحدهای مسکن مهر برنامه و اعتبارات مختلف و متنوعی را در دستور کار خود قرار داده ایم گفت: چندی پیش جلسه ای در حضور رئیس جمهور پیرامون مشکلات حوزه مسکن برگزار شد که در آن جلسه مطرح شد که اعتباراتی را که مربوط به خدمات زیربنایی است در بودجه سال ۱۴۰۱ که پیش بینی شده است به صورت ۱۰۰ درصد توسط سازمان برنامه تخصیص پیدا کند.

او تاکید کرد: با اجرای این طرح واحدهای مسکن مهری که پیشرفت فیزیکی آنها بیش از ۸۰ درصد است انشعابات آب و برق آنها تکمیل شود.

عباسی خاطرنشان ساخت: در این جلسه تعیین شد که اعتبارات این واحدها به صورت ۱۰۰ درصد تخصیص یابد و برای سال آینده هم اعتبارات خوبی در بودجه سال ۱۴۰۲ پیش بینی شود تا شاهد تکمیل هرچه سریعتر واحدهای مسکن مهر در شهرهای مختلف از جمله پرند و پردیس باشیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: از سوی دیگر برای تکمیل این پروژه ها اعتبارات خوبی هم در سال ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده تا شاهد تسریع در روند و اجرای این پروژه ها باشیم و در صورتی که نیاز به منابع اعتباری بیشتر باشد از محل اراضی تامین کنیم.

براساس این گزارش پیش از این بسیاری از متقاضیان مسکن مهر از عدم تکمیل واحدهای مسکن مهر به دلیل عدم نصب انشعابات آب وبرق خود به ویژه در شهرهای از جمله پرند و پردیس گله مند بودند و اعلام کرده بودند که پیمانکاران این واحدها به دلیل نصب نشدن انشعابات امکان تحویل واحدهای مسکن مهر را ندارند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا