مجله خبریراه و شهرسازی

۲۱ هزار واحد باقی‌مانده مسکن مهر خوزستان تکمیل می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: از واحدهای مسکن مهر باقیمانده در استان فقط حدود ۸ هزار واحد متقاضی موثر دارند و باقی واحدها فاقد متقاضی هستند.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از ایسنا، مسعود بیات‌منش در خصوص آخرین وضعیت مسکن مهر خوزستان اظهار کرد: خوزستان از نظر تعداد مسکن مهر باقیمانده در رتبه دوم کشور قرار دارد و بیشتر این واحدها با مشکلات حقوقی، زیرساختی و بحث‌هایی از جمله آورده مردم مواجه هستند.

وی با اشاره به وجود ۲۱ هزار واحد مسکن مهر باقیمانده استان خوزستان افزود: ساخت و تکمیل این واحدهای باقی مانده در استان در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی خوزستان قرار دارد و وزارت راه و شهرسازی نیز بر این مساله تاکید دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: از این تعداد واحد مسکن مهر باقیمانده در استان فقط حدود ۸ هزار واحد دارای متقاضی موثر هستند و دیگر واحدهای باقی مانده متقاضی ندارند.

بیات منش عنوان کرد: وزارت راه و شهرسازی تاکید دارد تا تکمیل این واحدها در استان تا پایان دولت به اتمام برسد و وضعیت همه این واحدهای مسکن مهر خوزستان تعیین تکلیف شود زیرا این طرح یک سرمایه ملی است و باید به سرانجام برسد.

وی ادامه داد: کارگروه ویژه‌ای برای تکمیل پروژه مسکن مهر خوزستان تشکیل شده و با همکاری دیگر دستگاه‌ها و بانک‌ها جلساتی در حال برگزاری است تا بتوانیم هرچه سریعتر نسبت به تکمیل واحدهای باقی مانده و تعیین تکلیف این واحدها در استان اقدام کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان خاطرنشان کرد: با توجه به تزریق منابع مالی به این پروژه، تلاش داریم تا پایان سال آینده همه زیرساخت‌های واحدهای مسکن مهر باقیمانده در استان را تکمیل کنیم.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا