مجلس و ارگان هامجله خبری

رشد 60 درصدی پروژه مسکن محرومان

به گزارش ساختمان آنلاین:  محمدرضا رضافرح در دیدار نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با کارکنان بنیاد مسکن استان با اشاره به طرح ملی مسکن اظهار داشت: طرح مسکن مهر در استان پایان یافته و 400 واحد از مجموع 2 هزار واحد طرح ملی مسکن در مرحله اجرایی قرار دارد.

وی افزود: آبان‌ماه سال گذشته تفاهم‌نامه ساخت 2 هزار واحد مسکونی برای محرومان استان منعقد شد که اکنون بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم به زودی به اتمام برسد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استاد مرکزی ادامه داد: در سیلاب بهار سال 98 حدود هفت هزار واحد مسکونی شهری و روستایی تخریب شدند که همه واحدها ساخته شدند و حدود پنج هزار میلیارد ریال تسهیلات و 38 هزار تن سیمان رایگان به خسارت‌دیدگان داده شد.

رضافرح تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات در سال گذشته ساخت 30 واحد مسکونی همراه با 500 میلیون ریال تسهیلات ویژه ایتام و ساخت 80 واحد مسکونی همراه با 850 میلیون ریال تسهیلات به خانواده‌های دو معلول بود.

وی عنوان کرد: پروژه کوی کوثر اراک یکی از طرح‌های مهم و شاخص کشوری است که حدود یک هزار خانوار در این منطقه زندگی می‌کنند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا