راه و شهرسازیمجله خبری

۱۷ بهمن؛ پاسخگویی مدیران وزارت راه و شهرسازی به مردم برای خدمت رسانی بهتر

به گزارش ساختمان آنلاین:    از وزارت راه و شهرسازی، این وزارتخانه در راستای تحقق شعار دولت مردمی، در ایام دهه فجر، ارتباطات مردمی را فرصت مطلوبی برای پیوند دوسویه مردم و معاونان این وزارتخانه می‌داند؛ از این رو مردم می‌توانند به منظور بیان مسایل و نظرات خود در حوزه حمل و نقل، یکشنبه آینده از ساعت ۱۰ تا ۱۲ با شماره گیری ۸۸۶۴۶۱۰۰ با شهریار افندی‌زاده معاون وزیر راه و شهرسازی و سرپرست معاونت حمل و نقل ارتباط برقرار کنند.

سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و ساختمان نیز در روز یکشنبه از ساعت ۱۴ تا ۱۶ پاسخگوی مردم در حوزه مذکور خواهد بود؛ شهروندان به منظور برقراری ارتباط با علیرضا قاری قرآن، با شماره گیری ۸۸۲۵۵۹۴۹ از طریق تلفن اقدام کنند.

علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی نیز همپای دیگر معاونان وزارت راه و شهرسازی از ساعت ۱۲ تا ۱۴ از طریق خط تلفنی ۸۸۰۳۹۲۴۳ جوابگوی درخواست های مردم خواهد بود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا