مجله خبریراه و شهرسازیمجلس و ارگان ها

ساخت ۷۲۰۰ واحد مسکن ملی در استان سمنان آغاز شد

سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه زمین برای ساخت مسکن ملی در تمام شهرستان‌های استان تامین شده است، گفت: عملیات ساخت هفت هزار و ۲۳۰ واحد مسکونی نیز آغاز شده است.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از مهر، سید محمدرضا هاشمی پیرامون آخرین وضعیت مسکن ملی در استان سمنان و با بیان اینکه تأمین زمین ویژه مسکن ملی در تمام شهرستان‌های استان سمنان صورت گرفته است، ابراز داشت: خوشبختانه مشکلی در هیچ نقطه استان از این بابت نداشتیم و در دو شهرستان مشکل تأمین زمین وجود داشت که به خوبی مدیریت شد.

وی افزود: اراضی مورد نیاز واحدهای مسکونی در شهرستان‌های استان سمنان در قالب مسکن ملی یا از طریق تغییر کاربری و الحالق و یا اراضی مازاد توسط شورای مسکن استان محقق شده است.

استاندار سمنان با بیان اینکه بعد از تأمین زمین و پیش پروانه و صدور پروانه ساخت و … عملیات احداث خانه‌ها آغاز شده است، ابراز داشت: هفت هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی شامل اقدام ملی نهضت ملی، خود مالک و بافت فرسوده از محل تبصره ۱۸ و همچنین واحدهای روستایی در سراسر استان در دست ساخت است.

هاشمی درباره اعتبارات سفر رئیسی به استان سمنان که در روز سیزدهم آبان ماه ۱۴۰۰ برگزار شد، تاکید داشت: ۱۰۰ درصد اعتبارات این سفر با تلاش‌های صورت گرفته جذب شده است.

وی با بیان اینکه این آمادگی وجود دارد که هر زمان آماده پذیرایی از هیئت دولت در سفر دوم نیز باشیم، بیان داشت: برخی از پروژه‌هایی که در ایام الله دهه فجر سال جاری به افتتاح می‌رسد از محل همین سفر و اعتبارات آن، محقق شده است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا