بورس و بازارراه و شهرسازیمجله خبری

آخرین اخبار از پروژه مسکن ملی در البرز

به گزارش ساختمان آنلاین:  امیر جاوید پور در بازدید از پروژه ۴۸۰ واحدی طرح نهضت مسکن فردیس اظهار کرد: در بحث نهضت ملی مسکن، استانداری البرز در کنار اداره کل راه و شهرسازی تعامل زیادی دارند و اقدامات ویژه‌ای در این خصوص صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه البرز استانی با وسعت کم و تراکم جمعیت بالا است، توضیح داد: همین محدودیت‌ها باعث شده بود که در بحث تخصیص زمین برای طرح نهضت مسکن با مشکلاتی مواجه باشیم.

وی اضافه کرد: علی رغم این مشکلات در مجموع ۶۵۶ زمین برای این طرح در استان در نظر گرفته شده که بنا است ۸۵ هزار مسکن در آنها ساخته شود.

این مسئول تاکید کرد: از انتهای سال ۹۸ تا چند روز گذشته، حدود ۲۳۰ هزار ثبت نامی برای طرح نهضت مسکن در البرز داشته‌ایم که از این تعداد حدود ۱۳۰ هزار نفر حائز شرایط هستند.

وی اظهار کرد: از حائزین شرایط، ۲۰ هزار نفر تایید نهایی و برای ۱۰ هزار نفر از آنها حساب باز شده و ۷۵۰۰ نفر از آنها هم واریزی داشته‌اند.

جاوید پور ادامه داد: تا کنون عملیات ساخت ۱۰ هزار واحد مسکن ملی در البرز آغاز شده، گفت: هنوز عده‌ای متقاضی وجود دارد که به نوعی از ثبت نام جامانده‌اند و با برنامه‌ریزی، به زودی ثبت نام مجددی برای آنها صورت می‌گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: در تمام پروژه‌های مسکن ملی، تجارب منفی و مثبت مسکن مهر لحاظ شده و امیدواریم مردم از این واحدهای مسکونی جدید رضایت داشته باشند.

وی گفت: قبل از اجرای این طرح جوانب لازم دیده شده و با دستگاه‌های خدمت رسانی همفکری لازم صورت گرفته تا در تامین آب، گاز، برق و … این واحدها با مشکل مواجه نشود.

2/5 - (1 امتیاز)

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا