تازه هامجله خبری

تولید ملات رنگی و محصولات ساختمانی در سبزوار

به گزارش ساختمان آنلاین:  رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در حاشیه بازدید از مجموعه صنعتی فرجاد گفت: طی هشت ماهه سال ۹۹، در استان خراسان رضوی، ۳۴۴ فقره پروانه بهره برداری صنعتی با سرمایه گذاری ۲۷۸۸۷ میلیارد ریال صادر شده است.

محمدرضا مس فروش اظهارداشت: این تعداد پروانه بهره برداری با اشتغال ۵۵۲۹ نفر در استان صادر گردیده و از لحاظ تعداد ۱۷ درصد، سرمایه گذاری ۱۰۳ درصد و اشتغال ۳۰ درصد رشد داشته است.

وی در جریان این بازدید ضمن تبریک انتخاب جواد دباغی مقدم به عنوان رییس هیأت مدیره و مدیرعامل این مجموعه صنعتی از وی خواست همچون دوران حضور به عنوان یک خبرنگار متعهد و باسابقه، فرجاد را نیز از رکود چندین ساله خارج نماید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با تصریح بر اینکه در جریان حواشی و مشکلات پدید آمده در گروه صنعتی فرجاد هستیم و هرگونه همکاری با مجموعه جدید را در دستور کار داریم، از دباغی مقدم خواست نسبت به پایان دادن به این مسائل که مدت هاست دامنگیر برخی سهامداران شرکت شده است، تلاش کند.

جواد دباغی مقدم نیز با قدردانی از حضور رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، در گزارشی از روند تغییر هیأت مدیره و مدیریت عامل گروه صنعتی فرجاد سخن گفت و ابراز امیدواری کرد با تعامل بیشتر این مجموعه با مدیران شهرستان خوشاب و اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار، خیلی زود فاز نخست تولید در بزرگترین مجموعه صنعتی این شهرستان آغاز شود.

در تاریخ ۷ آبان ۱۳۹۹ هیأت مدیره سیمان فرجاد به شرح ذیل معرفی شد:

جواد دباغی مقدم رییس هیأت مدیره و مدیرعامل، محمد دباغی مقدم نایب رییس هیأت مدیره، اشرف سادات محمودی عضو هیأت مدیره، هادی پارسائیان بازرس اصلی و فاطمه دامرودی بازرس علی البدل.

بنا بر این گزارش با راه اندازی این مجموعه در در فاز نخست تولید ملات رنگی در دستور کار قرار دارد و در فاز دوم با حمایت از مبتکران و مخترعان منطقه در زمینه تهیه و تولید طرح های خلاقانه رویکردهای تازه‌ای دنبال خواهد شد و طی آن بالغ بر هفت طرح با مجوز ویژه صنعت و معدن تا پایان سال ۱۴۰۰ به ظرفیت های پیش بینی مجتمع صنعتی فرجاد افزوده خواهد شد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا