مجله خبریراه و شهرسازیمجلس و ارگان ها

آغاز ساخت ۵۳ هزار واحد مسکن ملی در ۴۰ شهر اصفهان

طی مراسمی با حضور وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی ساخت حدود ۵۳ واحد نهضت ملی مسکن در ۴۰ شهر استان اصفهان آغاز شد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از تسنیم، همزمان با سفر مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی به استان اصفهان عملیات اجرایی 52 هزار و 985 واحد مسکن ملی 40 شهر استان اصفهان آغاز شد و  665 واحد مسکونی تکمیل شده به افتتاح رسید که این واحدهای مسکونی شامل 305 واحد تکمیلی مسکن مهر، 296 واحد مسکن ایثارگران بهارستان و 64 واحد طرح مشارکتی در بهارستان است.

در این سفر اختصاص زمین به 1100 خانواده مشمول طرح جوانی جمعیت در 13 شهر استان، اهدای قرارداد واگذاری زمین به خانواده‌های دارای 2 معلول و بازدید از سایر پروژه‌های راه و شهرسازی در سطح استان انجام خواهد شد.

همچنین در بخش جاده‌ای نیز افتتاح و بهره‌برداری از 10 کیلومتر باند دوم زواره- اردستان، پل دوم گز، 300 کیلومتر روکش آسفالت راه‌های شریانی و اصلی، 160 کیلومتر روکش آسفالت راه‌های فرعی و روستایی و شرکت در شورای مسکن استان در برنامه است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا