راه و شهرسازیمجلس و ارگان هامجله خبری

سلیمی: وام مسکن روستایی پرداخت شود

به گزارش ساختمان آنلاین:    علیرضا سلیمی در جلسه علنی امروز (شنبه) در تذکری به رییس سازمان برنامه و بودجه  با بیان اینکه تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی پرداخت نشده است گفت: تاکنون وام مسکن روستایی پرداخت نشده و سازمان برنامه کوتاهی کرده است.

وی همچنین در تذکر دیگری گفت: قرار بود در اجرای  قانون جهش تولید مسکن ۳۶۰ هزار میلیارد تومان منابع در صندوقی واریز شود که چنین اتفاقی رقم نخورده است؛ از رئیس جمهور درخواست داریم هرچه سریع تر اقدامات لازم را انجام دهد. همچنین باید دولت در خصوص سهم ۱۵ درصدی از معادن طی ۳ ماه به مجلس گزارشی را ارائه کند اما در این خصوص کوتاهی صورت گرفته است.

سلیمی همچنین با محکوم کردن اقدام کشور سوئد در خصوص زندانی کردن حمید نوری، گفت: دولت سوئد نشان داد که مستقل نیست و تحت فرمان تروریست ها قرار دارد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا