اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

متقاضیان آورده خود را پرداخت نکنند به انتهای لیست می‌روند 

خلیل محبت خواه مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران در گفت وگو با خبرنگار ساختمان آنلاین  با بیان اینکه سرعت اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن در استان تهران مناسب بوده و پیشرفت خوبی داشته است گفت‌: در صورتی که متقاضیان آورده خود را به موقع پرداخت کنند شاهد تسریع در روند ساخت این پروژه ها خواهیم بود.
محبت خواه‌ اذعان داشت: چنانچه متقاضیان آورده خود را به موقع پرداخت نکنند از لیست پروژه ها خط نمی خورند بلکه به انتهای لیست برده می شوند بنابراین باید متقاضیان در این شرایط هرچه سریعتر آورده ۴۰ میلیون تومانی خود را تکمیل کنند.
او اظهار کرد: میانگین سرعت اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن به ۳۰ درصد رسیده و سرعت اجرای پروژه ها در شهرهایی از جمله شهریار، رباط کریم و اسلام شهر در مقایسه با سایر شهرها افزایش چشم گیر تری داشته است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران تاکید کرد: در شهر ایوانکی با توجه به داشتن اراضی کافی، طرح ساخت خانه های ویلایی را در دستور کار خود قرار داده ایم و روند اجرای ویلا سازی را در شهر‌هایی که اراضی در آنها وجود دارد را ادامه خواهیم داد.
او افزود: پروسه ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن کند و یا متوقف نشده و تمامی شایعات در این خصوص را رد میکنم چراکه هم اکنون سازندگان و پیمانکاران در شهرهای مختلف در حال اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن هستند.
5/5 - (1 امتیاز)

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا