مجله خبریبورس و بازار

کاهش قیمت مسکن به پرند رسید/ خریداران عقب نشینی کردند

کاهش قیمت مسکن این‌بار به شهر جدید پرند رسیده و آمارها بیانگر کاهش حدود ۳۰ درصدی قیمت در این شهر است به طوری خریداران عقب نشینی کردند.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از ایرنا، بازدید میدانی از تعدادی از بنگاه‌های املاک مستقر در شهر جدید پرند و گفت‌وگو با مشاوران املاک نشان می‌دهد که قیمت آپارتمان در این شهر جدید به خصوص در یک ماه اخیر حدود ۳۰ درصد کاهش داشته است.

بنا بر مشاهدات و آمارهای کسب شده از مشاوران املاک مستقر در پرند، قیمت آپارتمان در این شهر حداقل ۳۰۰ میلیون تومان کاهش داشته است که این میزان ریزش در پروژه‌هایی مانند مسکن مهر بیشتر بوده است.

به عنوان مثال، آپارتمان یک خوابه ۷۵ متری آماده تحویل در فاز ۶ شهر جدید پرند که تا پیش از این حدود یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان قیمت داشته امروز به رقمی حدود یک میلیارد تومان و حتی کمتر برای فروش گذاشته شده است.

واحد ۸۵ متری در فازچهارم پرند، امروز چهارشنبه بیست و چهارم خرداد ماه با یک میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان معامله شد، این در حالی است که فروشنده تا پیش از ریزش قیمت، رقمی حدود یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان را برای آن تعیین کرده بود.

به گفته یکی از مشاوران املاک با وجود ریزش قیمت اما عرضه بسیار بیشتر از تقاضا است و بازار مسکن در شهر جدید پرند، مشتری زیادی ندارد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا