راه و شهرسازیمجله خبری

۱۰هزار واحد در طرح نهضت ملی مسکن در دماوند ساخته می‌شود

به گزارش ساختمان آنلاین: رضا طاهرخانی  در آئین کلنگ زنی ۴۷۶ واحد مسکونی در دماوند به همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اشاره به اهمیت طرح نهضت ملی مسکن در کشور، که یکی از وعده‌های دولت سیزدهم بوده اظهار داشت: باید از مسکن ملی تجربه کسب کنیم و اتفاقات ناخوشایندی که در برخی از مسکن‌های ملی شاهد هستیم در این پروژه نباید اتفاق افتد.

این مقام مسئول با بیان اینکه نخستین کار بحث جانمایی زمین‌ها بود، ادامه داد: مکان‌هایی که در گذشته انتخاب شده بود مرغوب نبوده، اما در این دوره با شناسایی ۵ شهر و برخی از روستاهای بزرگ اراضی در نظر گرفته شده شرایط خوبی دارد و دستگاه‌های خدمات رسان به راحتی می‌توانند نسبت به ارائه خدمات به مردم بپردازند.

طاهر خانی خاطر نشان کرد: تا زمانی که احداث واحدها تکمیل و همه امکانات مستقر نشده باشد، تحویل واحدها صورت نخواهد گرفت.

فرماندار شهرستان دماوند تاکید کرد: نباید در بحث ارائه خدمات نواقصی وجود داشته باشد و هدف ما این است که بتوانیم مسکن را برای اقشار آسیب‌پذیر جامعه تامین کنیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند با اشاره طرح هدفمندی ارز ترجیحی گفت: بنا براین است که هدفمندی ارز ترجیحی را داشته باشیم تا دست برخی افراد سودجو را حذف کنیم و هدف دولت بر این است که ساماندهی در سطح بازار انجام شود.

وی افزود: با هماهنگی و برنامه ریزی هایی که در ماه های گذشته دولت انجام داده بنابر این است که این طرح آغاز شود.

طاهرخانی گفت: در دولت مردمی بنابراین است که با مردم شفاف باشیم و موضوعات را به سمع و نظر مردم برسانیم.

فرماندار شهرستان دماوند با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم بر خلاف دولت های قبل قصد حرکت نمایشی را ندارد تصریح کرد: در راهی که این دولت با حمایت مردم آغاز کرده اصلاح ریل گذاری های غلط در دولت های قبل را در دستور کار قرار داده و باید منافع اقداماتی که انجام خواهد شد به عموم مردم بازگردد.

وی تاکید کرد: در سطح شهرستان دماوند مشکل خاصی در بحث کالاهای اساسی وجود نداشته و تامین کالا انجام شده است.

طاهر خانی بیان کرد: در بحث روغن، آرد، گندم و دیگر کالاهای اساسی هماهنگی لازم در مجموعه شهرستان  انجام شده و نظارت دقیق در سطح بازار وجود دارد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا