راه و شهرسازیمجله خبری

زمان پرداخت عوارض ساختمانی پایتخت

به گزارش ساختمان آنلاین: روز گذشته، اعضای شورای شهر تهران پیشنهادهای طرح اعطای مهلت زمان پرداخت فرم‌های اعلام عوارض ساختمانی صادرشده در اسفند ماه را تصویب کردند.

براساس اعلام شورای شهر تهران دو فوریت این طرح تصویب شده و درباره جزئیات آن پیشنهادهایی ارجاع داده شده است.براساس خبر منتشرشده در این زمینه، پیشنهاد شورای شهر تهران این بود که تا ۱۸ تیرماه زمان پرداخت عوارض تمدید شود. اما بررسی‌‌ها نشان داده که تعیین زمان تا آخر خردادماه منطقی‌‌تر است. بنابراین قرار شده است یک تبصره در این زمینه آورده شود؛ به‌گونه‌ای‌که به شهردار تهران، اجازه داده شود ۱۵روز دیگر به صلاحدید خودش این زمان را تمدید کند و نیازی به مصوبه جداگانه نداشته باشد.

آن‌طور که دیروز در شورای شهر تهران اعلام شد پیشنهاد پرداخت «یک‌جا عوارض» مورد پذیرش نیست؛ چراکه مردم می‌‌توانند طبق قانون نسبت به تقسیط عوارض اقدام کرده و زمانی که بخواهند نقدی و به‌صورت یک‌جا پرداخت کنند ۲۰ تا ۲۲درصد تخفیف دریافت می‌‌کنند.

نهایتا پیشنهادهای طرح اعطای مهلت زمان پرداخت فرم‌های اعلام عوارض ساختمانی صادرشده در اسفندماه با رای اکثریت آرا به تصویب رسید.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا