مجله خبریراه و شهرسازی

ضرورت تامین زیرساخت‌ها و تاسیسات زیربنایی نهضت ملی مسکن در خوزستان

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان بر آماده‌سازی زیرساخت‌ها و تاسیسات زیربنایی پروژه های نهضت ملی مسکن در استان تاکید کرد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از ایسنا، میثم آذرسا با اشاره به مصوبات جدید برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان اظهار کرد: یکی از مواردی که در جلسه اخیر شورای مسکن خوزستان مصوب شد، تحقق موضوع زیرساخت‌ها و تاسیسات زیربنایی سایت‌های نهضت ملی مسکن طبق بند “۹” مصوبات ششمین جلسه شورای عالی مسکن کشور در تاریخ فروردین ماه ۱۴۰۲ بود که استاندار بر پیگیری و تحقق هر چه سریعتر این موضوع تاکید کرد.

وی افزود: طبق بند “۹” مصوبات ششمین جلسه شورای عالی مسکن کشور و در راستای اجرایی‌سازی تبصره یک ماده ۹ قانون جهش تولید مسکن، دستگاه‌های متولی تاسیسات زیربنایی شامل شبکه و انتقال آب، برق و فاضلاب موظف هستند اجرای این تاسیسات در اراضی دولتی که طرح‌های حمایتی مسکن در آن اجرا می‌شوند را همزمان با آماده‌سازی این اراضی اجرا کنند.

آذرسا عنوان کرد: یک سوم هزینه اجرایی این تاسیسات از محل صندوق ملی مسکن، یک سوم از منابع داخلی وزارت نیرو و یک سوم از سازمان برنامه و بودجه (ملی و استانی) تامین می‌شود.

وی ادامه داد: در همین راستا مقرر شده به منظور تسریع و تسهیل در بهره‌برداری از واحدهای قابل افتتاح طرح نهضت ملی مسکن طی ماه‌های آتی، سایت‌های نهضت ملی اولویت‌گذاری شوند و تکمیل شبکه‌های آب و فاضلاب، برق و گازرسانی در دستور کار ارگان‌های خدمات‌رسان قرار گیرد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا