مجله خبریراه و شهرسازیصنایع ساختمانی

ساخت خانه‌های طرح ملی مسکن در پارسیان آغاز شود

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: متقاضیان هرچه سریع‌تر نسبت به آغاز ساخت واحدهای مسکونی خود در پارسیان اقدام کنند اگر ساخت مسکن در مدت زمان تعیین شده آغاز نشود، زمین پس گرفته خواهد شد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از ایرنا، مهدی زندیه وکیلی در حاشیه بازدید از روند عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان پارسیان افزود: سهل‌انگاری هیچ مدیری در زمینه طرح ملی مسکن پذیرفته نیست.

وی ادامه داد: تعهد پارسیان در این برنامه یکهزار و ٥٤٨ واحد است که یک هزار ١٠٨ واحد آن به صورت ۲ طبقه و دو واحدی سهم شهر پارسیان، ٢٨٨ واحد آن به صورت یک طبقه و تک واحدی سهم شهر دشتی و ١٥٢ واحد آن به صورت یک طبقه و تک واحدی سهم شهر کوشکنار است.

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری هرمزگان همچنین از طرح شهر کوشک (شهری به مساحت هزار هکتار و جمعیت ۱۱۰ هزار نفری در چشم انداز ۱۰ ساله)، طرح کانال هدایت سیلاب پارسیان (با اعتبار ۶۵۰ میلیارد ریال که توسط منطقه ویژه اقتصادی پارسیان اجرا می‌شود)، طرح چهار راه خلف، طرح بندر بستانو، طرح‌های فعال در منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان (شامل پروژه های زیر ساختی و عمرانی، ساختمان ها، پتروشیمی‌ها، گره ترافیکی، بندر و اسکله‌ها) بازدید کرد.

تاکنون ۱۳۰ هزار نفر در طرح ملی مسکن در هرمزگان ثبت نام کرده‌اند که ۸۰ هزار نفر واجد شرایط بوده‌اند و زمین برای همه این افراد تخصیص یافته‌ است اما تنها ۱۵ هزار و ۸۰۰ نفر از آنان واریزی وجه داشته‌اند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا