راه و شهرسازیمجله خبری

منابع لازم جهت خرید تجهیزات تصفیه‌خانه شهر جدید پردیس تامین شد

به گزارش ساختمان آنلاین: از شرکت عمران شهر جدید پردیس ، عملیات اجرایی این تصفیه‌خانه در سال گذشته توسط وزیر وقت راه و شهرسازی آغاز شد و اکنون این پروژه به عنوان بزرگ‌ترین پروژه‌ زیرساختی در پردیس در حال اجراست. با توجه به لزوم هدایت فاضلاب مسکن مهر به تصفیه‌خانه شماره ۲، تکمیل این پروژه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

با توجه به نوع قرارداد مشارکتی با قرارگاه برای اجرای این پروژه، همه هزینه‌های این پروژه به صورت تهاتر اراضی خواهد بود.

در همین خصوص و به منظور تسریع در اجرای عملیات تصفیه‌خانه، با تاکید «پیمان پیرفرشی» سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس، تهاترهای لازم برای تامین منابع مالی انجام خواهد شد و در سوی مقابل انتظار از مجموعه قرارگاه جدیت بیشتر در تکمیل تصفیه‌خانه است.

به گفته پیرفرشی، پروژه تصفیه‌خانه شماره ۲ فاضلاب پردیس که در ۲ مدل اجرا خواهد شد، باعث می‌شود تا فاضلاب فازهای مسکن مهر به این محل منتقل شود و دیگر مشکلی بابت فاضلاب در پردیس وجود نداشته باشد.

سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: تا زمان اجرای کامل این پروژه، فاضلاب فازهای پنج، ۹ و ۱۱ مسکن مهر به‌طور موقت به تصفیه‌خانه شماره یک پردیس منتقل می‌شود و فاضلاب فاز هشت نیز به لاگون‌های موقت احداثی توسط شرکت عمران ایران هدایت خواهد شد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا