اخبار ساختمان آنلاینبورس و بازاردیدگاهمجله خبری

به دنبال رونق مسکن در سال جاری هستیم

شهردار تهران با اشاره به اینکه یکی از الزامات تسریع در امر نوسازی بافتهای فرسوده تعامل مطلوب بین مردم و شهرداری است در عین حال بر عزم شهرداری تهران برای ایجاد تحرک در ساخت و ساز مسکن تاکید کرد.

علیرضا زاکانی، شهردار تهران در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری ساختمان آنلاین، ضمن بیان مطلب فوق و با تاکید بر اینکه مسکن از جمله مقوله هایی است که شهرداری برای حل آن احساس مسوولیت می کند اذعان داشت: امیدوار هستیم که با شتاب رشد نوسازی در بافتهای فرسوده، شاهد اتفاقات خوبی درحوزه مسکن باشیم.

شهردار تهران در ادامه همچنین در پاسخ به این سوال خبرنگار ساختمان آنلاین مبنی بر اینکه بسیاری از محله ها و از جمله محله کن به کانون جولان ساخت و سازهای غیرمجاز تبدیل شده است و برای حل این مشکل چه تدابیر وقتی در نظر گرفته شده است خاطرنشان ساخت: با مصوبه شورای عالی معماری و شهرسازی بسیاری از مشکلات این محله از ابعاد مختلف در حوزه مسکن حل خواهد شد و قطعا به دنبال آن معضلات مربوط به ساخت وسازهای غیرمجاز نیز مرتفع خواهد شد به طوری که امکان ساخت وساز غیرمجاز در این منطقه دیگر وجود نخواهد داشت.

زاکانی افزود: در سال جاری شاهد اتفاقات خوبی در حوزه مسکن خواهیم بود و امیدواریم که ورود شهرداری تهران به حوزه مسکن سبب کاهش معضلات مردم در دسترسی به مسکن شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا