مجله خبریراه و شهرسازی

سردار رادان: ۱۰۰ هزار مسکن سازمانی برای کارکنان انتظامی ساخته می‌شود

فرمانده کل انتظامی کشور از ساخت یکصد هزار خانه سازمانی برای کارکنان این حوزه در کشور خبر داد و گفت: ۷۵۷ واحد از این تعداد در استان یزد احداث می‌شود.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ” احمدرضا رادان ” در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد افزود: تلاش می‌کنیم تا پلیس در تراز انقلاب باشیم و نگاه عالمانه، حکیمانه و محبت آمیز به همکاران خود داشته باشیم.

وی در ادامه با اشاره به تلاش و برنامه ریزی دشمنان برای سالگرد اغتشاشات ۱۴۰۱ گفت: با تلاش نیروی‌های انتظامی و امنیتی و سپاه و بسیج، توطئه دشمن برای اغتشاش مجدد شکست خورد.

فرمانده انتظامی کشور افزود: برنامه بعدی دشمن برای ایجاد اغتشاش و آشوب در کشور، موضوع افغانی-ایرانی بود که تکان اصلی آن در یزد در حال رقم خوردن بود اما با همراهی مردم و مسئولان، دشمن نتوانست از این موضوع بهره داری کند.

رادان افزود: ما در حال تلاشیم تا مطابق آنچه رهبر معظم انقلاب در حکم انتصابی گفته اند در راستای جلب رضایت خداوند و مردم حرکت کنیم و در ادامه شان همکارانمان را بالا ببریم.

همچنین نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به طرح‌ها و توطئه‌های دشمن گفت: علی رغم این دشمنی‌ها با نیت‌های پاک شما توانسته ایم موفق باشیم و به جامعه خدمت کنیم.

آیت الله محمدرضا ناصری به موضوع اتباع خارجی اشاره کرد و گفت: امنیت کشور بسیار حساس است و باید در مورد این مشکل پیشنهاد و راهکار داشته باشیم و برای پیشگیری از حوادث آینده و جلوگیری از سوء استفاده‌های دشمن برنامه ریزی کنیم.

وی اظهار کرد: نمی‌شود همه اتباع خارجی را از کشور بیرون برد، چون خیلی از کارها وابسته به اتباع است بلکه باید کار جدی انجام بدهید و این کار خیلی حساس هست.

همچنین استاندار یزد با اشاره به همدلی و همکاری خوبی که در استان یزد بین مسئولان و فرماندهی انتظامی استان وجود دارد گفت: به واسطه این همدلی و همراهی اتفاقات خوبی رقم خورده است و به یمن این همدلی ما هم اکنون یکی از امن‌ترین استان‌های کشور هستیم.

مهران فاطمی با تشکر از تلاش نیروهای فراجا در استان که بدون کشته یا شهید و کمترین خسارت به اموال عمومی، اغتشاشات را خنثی کردند گفت: در حوادث اخیر میبد هم نیروی انتظامی خیلی زحمت کشید.

همچنین نماینده مردم یزد و اشکذر و زارچ در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به همراهی و همکاری و همدلی بین مسئولان استان گفت: همه با فکر کار کرده اند و می‌خواهند استانی آرام داشته باشیم.

محمد صالح جوکار با اشاره به موضوع اتباع در استان گفت: سطح حقوق در استان بالاست و به همین دلیل مهاجر زیادی در استان داریم.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا