اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

برای ساماندهی مسکن باید همه دستگاه‌ها پای کار بیایند

علی جدی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت و گو با خبرنگار ساختمان آنلاین با اشاره به اینکه برای موفقیت عملکرد وزارت راه و شهرسازی و تحقق اهداف در نظر گرفته شده در حوزه مسکن باید تمامی دستگاه ها پای کار بیایند گفت: وزارت کشور و وزارت جهاد به منظور تغییر کاربری، شهرداری، نظام مهندسی و سازمان برنامه و بودجه باید پای کار آیند تا بحث ساخت مسکن در این دوره سرعت گیرد و به مرحله اجرایی و عملیاتی شدن برسد.
او در خصوص وزیر پیشنهادی به مجلس و عملکرد آن گفت: کار دیوان فرا وزارتخانه ای است، با توجه به کلان بودن بحث دیوان و عملکرد مثبت آقای بذرپاش طی ۲ سال گذشته، بدون تردید در وزارت راه هم با بکارگیری تمامی ظرفیت های دولت موفق خواهند بود.
نماینده مردم شیروان با بیان اینکه خواسته جدی مردم از وزارت راه در حوزه مسکن است، تصریح کرد: با توجه به قانون جهش تولید، استفاده و بکارگیری از دیگر ظرفیت های دولتی در تحقق این قانون تاثیر بسزایی دارد.
او بیان کرد: ساخت و عملیاتی شدن بخش مسکن در حال حاضر نیازمند همکاری تمامی دستگاه ها است و امیدواریم با ورود وزیر جدید و هماهنگی تمامی دستگاه‌ها بتوانیم این بازار را به سمت مثبت و اجرایی شدن هدایت کنیم.
او افزود : امیدواریم با هماهنگی که بین تمامی معاونت ها در وزارت راه وشهرسازی صورت می گیرد شاهد توسعه و اجرایی شدن پروژه های مسکنی در کشور باشیم.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. آقای نیکزاد مراجعه کردیم بانک های عامل شهرستان دورود استان لرستان میگن سفته زنجیره در کار نیست و فقط طبق بندی ک در بخشنامه بانک ملی مرکزی اومده و ذکر شده باید ضامن بیارین ک وام ب شما تعلق بگیره الان روستایی ها از کجا ضامن بیارن ما ب کجا مراجعه کنیم یا اطلاع بدیم وقتی بانکها سفته زنجیره قبول نمیکنن دردمون ب کی بگیم ب کدوم ارگان یا دستگاه نظارتی میتونیم گزارش بانکهای ک همکاری نمیکنن رو بدیم لطفا راهنمایی کنید.شهرستان دورود استان لرستان .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا