مجله خبریراه و شهرسازیمجلس و ارگان ها

مردم به وادی ساخت و ساز غیر مجاز ورود نکنند

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران در حاشیه تخریب صد واحد غیر مجاز در شهرستان دماوند از مردم خواست به منابع ملی و عمومی احترام بگذارند.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، خلیل محبت خواه مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: با هماهنگی دادستانی و شورای حفظ حقوق بیت‌المال و با تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در چهار نقطه از شهرستان دماوند اراضی ملی به حالت اولیه خود برگشتند.

وی افزود: اقدام روز گذشته که با تعامل پنج دستگاه صورت گرفت یک اقدام جهادی بود اما ما راضی به تخریب اموال مردم نیستیم، وظیفه ما صیانت از اموال عمومی و اراضی ملی و بیت‌المال است، از مردم می خواهیم قانون را رعایت کنند و به اموال عمومی و ملی دست درازی نکنند.

وی هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز را ضربه زمین خواران به خودشان عنوان کرد و تصریح کرد: برای هر تخریب علاوه بر ضرر به اموال شخصی زمین خواران نیاز به بسیج نیروها و یگان های ویژه جهت مقابله با زمین خواری هست و این بسیج امکانات و نیرو ها هزینه بر است فلذا از مردم استدعا دارم به بیت المال و اموال ملی احترام بگذارند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا