مجله خبریراه و شهرسازی

همکاری با بنیاد مسکن برای ساخت 47 هزار مسکن

مدیر عامل بنیاد برکت گفت: بودجه بر اساس فهرست بهائی که سازمان نوسازی اعلام می کند تغییر می کند. مدیریت هزینه ها با سازمان نوسازی مدارس است، ولی ما قول تبدیل هزار مدرسه را داده‌ایم.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از دانشجو، محمد ترکمانه مدیر عامل بنیاد برکت پیرامون همکاری بنیاد برکت برای ساخت مسکن اظهار داشت: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام، با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حوزه مسکن، این سال ها و در جایی که نیاز بوده است وارد شده است.

وی افزود: برای مثال در زمان که بلایای طبیعی در ساخت و بازسازی مسکن وارد شده و همکاری کرده ایم؛ و این همکاری در بخش های مختلفی مانند ساخت مسکن معلولین، محرومین ادامه دارد. در این چند سال نیز حدود ۴۷ هزار واحد همکاری داشتیم و پس از این نیز به همین صورت ادامه خواهد داشت.

ترکامنه در پاسخ به سوال پیرامون برنامه بنیاد برای ساخت مدرسه در سال آینده اذعان داشت: ما پروژه تبدیل هزار مدرسه کانکسی به ساختمانی را به کمک سازمان نوسازی مدارس دنبال می کنیم.

وی در رابطه با بودجه در نظر گرفته شده برای بازسازی تصریح کرد: متناسب با اعلام بودجه سازمان نوسازی، بخشی از آن هزینه ها را ما تقبل می کنیم.

وی افزود: بودجه بر اساس فهرست بهایی که سازمان نوسازی اعلام می کند تغییر می کند. مدیریت هزینه ها با سازمان نوسازی مدارس است، ولی ما قول تبدیل هزار مدرسه را داده ایم.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا