بورس و بازارصنایع ساختمانیمجلس و ارگان هامجله خبری

عضو شورای شهر: جلوی تخلفات ساخت‌وساز را نمی‌گیریم و بعد هم کاری نمی‌کنیم

به گزارش ساختمان آنلاین: مهدی عباسی درجلسه امروز شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور خود،  بارندگی در تهران را با توجه به گودهای رها شده نگران کننده دانست و گفت: مهمترین این گودها،  گودبرج میلاد است و به صراحت اعلام می کنم و تقاضا دارم که شهرداری ایمن سازی این گودها را در دستور کار قرار دهد.

وی با تاکید بر اینکه این مساله به دوره مدیریت فعلی باز نمی گردد و ابراز داشت: ما در زمان دست رفته رسیدگی به این گودها قرار داریم چراکه  مطالعات ما را از وضعیت این گودها نگران می کند، و علاوه بر خسارت های جانی و جبران ناپذیر خسارت های مالی هم در بر خواهد داشت.

عباسی اظهار داشت: در منطقه 9 گودی در نقطه بزرگراه آیت الله سعیدی واقع شده که واقعا وحشت آفرین است و مناطق  باید آنرا تعیین تکلیف کنند.

وی درباره ساخت و سازهای غیرمجازی که در برخی مناطق صورت می گیرد، گلایه کرد و ابراز داشت:‌این ساخت و سازها از نظر قانون تخلف مدیریت شهری است که نه جلوی آن را می گیریم و نه بعد از آن اقدام مناسبی انجام می دهیم.

رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی افزود: در ساخت وساز غیرمجاز افراد زیاده خواه به حقوق نامشروع و نامتعارف می رسند با اقدامات خلاف قانون و ذی نفعان عمومی در این زد و بندها دچار خسارت می شوند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا