راه و شهرسازیمجله خبری

عزم جدی برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام

به گزارش ساختمان آنلاین:   علی محمد زنگانه در شورای مسکن گلستان اظهار کرد: تورم و گرانی در سال های گذشته منجر شد تا بخشی از واحدهای مسکونی پیش بینی شده در قالب مسکن مهر و اقدام ملی نیمه تمام بماند.

وی گفت: ‌عزم دولت برای حمایت از قشر کم درآمد جدی است و از همه ظرفیت ها برای تکمیل واحدهای نیمه تمام که حدود هزار دستگاه عنوان شده، استفاده می کند.

استاندار گلستان گفت: متاسفانه بعد از گذشت یک دهه هنوز واحدهایی گزارش می شوند که پیشرفت فیزیکی آنها کمتر از ۵۰ درصد است، هر چند بخشی از این موضوع به درآمد و توان مالی متقاضیان برمی گردد اما بخشی به سبب سو مدیریت ها اتفاق افتاده است.

رنگانه ادامه داد: مشکلات حوزه مسکن گلستان باید هر چه سریع تر احصا شود و ماهم تلاش می کنیم این موضوع در قالب یک متمم در مجموعه مصوبات سفر رییس جمهور به گلستان گنجانده شود.

وی گفت: ‌استفاده از ظرفیت خیران، مساعدت های کمیته امداد و بهزیستی و نهادهایی مانند بنیاد مستضعفان می توان راهگای بخشی از این مشکلات در بخش مسکن گلستان باشد.

بر اساس دستور استاندار مقرر شد تا وضعیت افرادی که بنا به ناتوانی مالی نتواستند سهم آورده خود را تامین کنند بررسی و بخشی از این افراد از مساعدت های نهادهای حمایتی برخوردار شوند.

مهر

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا