مجله خبریراه و شهرسازی

بررسی دوباره پرونده ۳۲ هزار متقاضی رد صلاحیت شده زمین رایگان

وزارت راه و شهرسازی از بررسی دوباره پرونده ۳۲ هزار متقاضی رد صلاحیت شده زمین رایگان قانون جوانی جمعیت خبر داد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از تسنیم، ابوالفضل نوروزی در جلسه کارگروه زمین و مسکن ستاد جوانی جمعیت وزارت راه و شهرسازی با موضوع بررسی وضعیت اجرا ماده 3 و 4 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با ارائه سیاست‌های جدید وزارت راه و شهرسازی در تسریع تحویل زمین به خانواده‌ها از موافقت وزارت راه و شهرسازی به اعطای فرصت دوباره به 32 هزار متقاضی رد درخواست شده، خبر داد.

وی با بیان “این افراد به دلایلی مانند عدم تشکیل پرونده در موعد مقرر و یا کسری اطلاعات و مدارک رد درخواست شده‌اند” افزود: به تمامی افرادی که شامل این فرصت دوباره شده‌اند پیامک ارسال خواهد شد تا راهنمایی لازم در این خصوص را دریافت کنند.

وی تصریح کرد: سیاست وزارت راه و شهرسازی با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی، تسریع در اهدای زمین می‌باشد و در استان‌ها نیز می‌بایست هرچه سریع‌تر نسبت به تحویل زمین افراد واجد شرایط اقدام شود. یک برنامه ماهانه حداقلی جهت واگذاری زمین برای هر اداره کل استانی مشخص شده است و سهمیه ابلاغ شده به صورت ماهانه پایش می‌شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا