راه و شهرسازیمجله خبری

تامین زمین 25هزار واحد طرح جهش مسکن

به گزارش ساختمان آنلاین:  محسن وطن خواهی مدیرعامل شرکت عمران پرند گفت: در شهر پرند ۴۴۵ هزار هکتار اراضی آماده شده که اقدامات اولیه برای ساخت این پروژه‌ها به زودی آغاز می‌شود.

او با بیان اینکه در حال حاضر زمین برای ساخت ۲۰ تا ۲۵ هزار واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن تامین شده است، گفت: همچنین اراضی ۶ هزار واحد مسکونی که پیش از این برای طرح ملی مسکن تامین شده بود، در اختیار این طرح قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت عمران پرند همچنین درباره آخرین وضعیت طرح اقدام ملی مسکن در شهر پرند هم گفت: تا کنون ۶ هزار و ۵۰۰ متقاضی، دومین مرحله از آورده خود را واریز کرده اند و پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها هم به ۱۵ درصد رسیده است.

وطن خواهی در پایان گفت: سرعت اجرا و همچنین تحویل واحد‌های مسکن مهر هم بسیار خوب است و امیدوار هستیم بتوانیم این پروژه‌ها را تا یکی دو ماه آینده به مرحله بهره برداری برسانیم.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا