بورس و بازارمجله خبری

با ۱۰۰ میلیون کجا می‌توان خانه اجاره کرد؟ / جدول نرخ اجاره در محلات مختلف قم

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از خبرآنلاین، بنگاه‌های املاک از جمله مکان‌هایی است که حالت‌های دلهره، نگرانی و ناامیدی از جمله حالات تکراری چهره‌های مراجعه کنندگانش است که با افزایش بی‌رویه‌ای که در سال‌های اخیر قیمت مسکن و رهن و اجاره داشته است، مراجعه‌کنندگان بیشتری این حالات را دارند. قیمت هایی که باعث شرمندگی مرد خانواده و حتی گاهی سبب کدورت و دلخوری در بین اعضای خانواده می‌شود.

اغراق نیست اگر بگوییم که امروز همه افراد به نوعی درگیر مسئله مسکن و رهن و اجاره‌های سرسام آور آن هستند؛ زیرا بالاخره در خانواده‌ و یا افراد نزدیکی که با آنها در ارتباط هستیم حداقل یک زوج جوانی که به تازگی زندگی مشترک شان را شروع کردند، وجود دارد که در کابوس اجاره یک خانه حداقلی به سر می‌برند.

جدولی از قیمت‌های رهن و اجاره در مناطق هشت گانه قم تهیه شده است که نشان دهنده متوسط نرخ کرایه مسکن در مناطق هشت گانه قم است.

البته موارد ذکر شده به صورت نمونه بوده و بدیهی است که با توجه به سال ساخت خانه، محله، تجهیزات به کار رفته شده در خانه و انصاف صاحب خانه نوساناتی وجود دارد.

نرخ اجاره مسکن در قم

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. با سلام
    جهت اطلاع خدمتتان عرض میکنم که مدتی است بنگاه ها و مشاورین املاک استان شمال الخصوص در منطقه چمستان و نور که حدودا طبق آمار 720 مشاوراملاک هستند اقدام به اخاذی از خریداران ویلا در این منطقه میکنند به این صورت که بعد از پایان معامله بین خریدار و فروشنده و انجام مراحل قانونی ثبت و اسناد و تسویه با دهیاری ها و پرداخت درصد مشاورین املاک با خریدار تماس گرفته و مبلغ بین 50 تا 150 میلیون تومان تحت عنوان ورودی به روستا دریافت میکنند و تهدید میکنند در صورت عدم پرداخت مبلغ مورد آزار و اذیت و سرقت اموال قرار خواهید گرفت این مبلغ باید به یکی از اهالی روستا که هیچگونه سمت دولتی هم ندارد و روستا هم شهرکی هم نیست پرداخت گردد . بعد از اعتراض هم اذعان میکنند که این مسئله مدت دو سال است که عرف شده است .سوال من : اولا این پول حرام است از نظر شرعی دوما : اخاذی جرم است و دیگر اینکه اگر قرار است پولی جهت عمران و آبادی یک روستا پرداخت شود مگر نباید دهیاران این پول را قانونا دریافت کنند ؟ چرا مشاورین املاک چمستان این مبلغ را به زور و تهدید دریافت میکنند آیا شهرداری و اداره مالیات هیچگونه نظارتی بر این مشاورین املاک ندارد؟ اگر شما با خریداران چند ماه گذشتته املاک این منطقه تماس بگیرید متوجه می شوید که این اخاذی به نام شهرداری حقیقت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا