مجله خبریبورس و بازار

کم کاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات ساخت پیگیری می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: پرداخت تسهیلات ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن همزمان با دستور رئیس جمهور افزایش یافته و کم کاری‌ها پیگیری خواهد شد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، حسین جنتی مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران گفت: روند پرداخت تسهیلات ساخت مسکن توسط بانک‌ها برای پروژه های نهضت ملی مسکن در استان تهران در مقایسه با سایر شهرها بهتر است و پیگیری ها  باعث شده که روند پرداخت اين تسهیلات بهبود یابد.

به گفته وی در حال حاضر روند پرداخت تسهیلات برای تمامی پروژه ها ادامه دارد و با تاکید رئیس جمهور در شورای عالی مسکن  اين روند پرداخت با سرعت بیشتری ادامه خواهد یافت.

او اظهار کرد: پرداخت این تسهیلات خود  زمینه ساز بهبود وضعیت بازار مسکن و افزایش میزان تولید  خواهد شد و این امر در نهایت خود تقویت بازار مسکن منجر می شود.

 

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا