مجله خبری

بسته بانک مسکن برای رونق بازار بررسی شد

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مازیار حسینی با اشاره به جلسه امروز شورالعالی مسکن به ریاست وزیر راه، اظهار کرد: موضوعِ بسته‌های تامین مالی بانک مسکن در حوزه های بازار مالی و بازار سرمایه به منظور رونق دادن به بخش مسکن و همچنین برنامه‌های بازآفرینی شهری از سوی مدیران عامل بانک مسکن و شرکت بازآفرینی شهری ارائه و بررسی شد.

وی ادامه داد: حدود ۳۵ هزار واحد مسکونی در بسته طرح بازآفرینی شهری در نقاط مختلف در دستور کار قرار گرفته است که وزیر راه دستور داده این موضوع با کمک خیرین مسکن ساز و بخش خصوصی تا ۱۰۰ هزار واحد افزایش یابد.

وی تصریح کرد: در کنار این دو موضوع، سایر مباحث بخش مسکن نیز مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت و رهنمودهای لازم از سوی وزیر راه و شهرسازی به بخش‌های مختلف از جمله بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، شهرهای‌جدید و شرکت بازآفرینی شهری که مجموعا مسئولیت احداث ۴۰۰هزار واحد مسکونی را طی امسال و سال آتی در دستور کار احداث دارند، ارائه شد.

به گزارش تنسیم، رحیمی انارکی مدیرعامل بانک مسکن امروز در حاشیه آغاز عملیات اجرایی برنامه اقدام ملی تولید و عرضه مسکن از برگزاری جلسه امروز با موضوع بررسی بسته بانک مسکن برای رونق بازرا خبر داده بود.

منبع:شهرخبر

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا