راه و شهرسازیمجله خبری

ساخت 6000 واحد مسکونی برای محرومان

به گزارش ساختمان آنلاین: مهرداد سالاری در نشست بررسی پروژه شش‌هزار واحدی مسکن محرومان در شهرک دولت آباد اظهار داشت: با همکاری بنیاد مستضعفان، راه و شهرسازی و شهرداری کرمانشاه، شش هزار واحد مسکونی برای محرومان در شهرک دولت آباد در قالب طرح اقدام ملی ساخته می‌شود.

وی افزود: زمین مورد نیاز این مجموعه شش هزار واحدی به شکل رایگان از طرف بنیاد مستضعفان تامین شده و با همکاری شهرداری و راه و شهرسازی موضوع تغییرکاربری و تامین زیرساخت‌های مورد نیاز پروژه انجام و وارد فاز اجرایی می‌شود.

سالاری عنوان کرد: این پروژه بزرگ از اولویت های استان در حوزه مسکن است و تمامی دستگاه ها بر حسب وظایف محوله در روند اجرایی آن را پشتیبانی خواهند کرد.

وی یکی از رسالت های بنیاد مستضعفان را کمک به محرومین دانست و گفت: منافع این پروژه‌ عظیم و عام المنفعه به محرومین و اقشار ضعیف بازمی گردد و بر همین اساس بنیاد مستضعفان تمامی ظرفیت‌ها را برای اجرای این پروژه پای کار آورده است.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه با اشاره به اینکه تهیه طرح و مراحل تصویب پروژه انجام شده، عنوان کرد: عملیات اجرایی پروژه شش‌هزار واحدی مسکن محرومان دهه فجر امسال آغاز می شود و طبق برنامه ریزی صورت گرفته تا یک هفته آینده عملیات تجهیز کارگاه انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: پیش از برگزاری آیین آغاز عملیات اجرایی، طبق روال پروژه‌های قبل بخشی از عملیات اجرایی مانند خیابان کشی‌های اولیه و تسطیح معابر و خاکبرداری انجام می شود. این کار موجب می‌شود تا مردم با آرامش و اطمینان بیشتری روند اجرایی پروژه را دنبال کنند.

معاون استاندار کرمانشاه یادآور شد: با بهره برداری از مسکن مهر دولت آباد، ارزش افزوده خانه‌های این منطقه دو برابر شده و ساخت این مجموعه شش‌هزار واحدی یک ارزش افزوده بسیار بیشتری برای شهروندان آن منطقه ایجاد می کند.

وی همچنین با بیان اینکه ساخت یک مجموعه شش هزار واحدی می تواند یک گردش مالی بسیار مناسب در استان ایجاد کند، عنوان کرد: از مجریان پروژه خواسته شده از نیروهای بومی استان در روند اجرایی این پروژه استفاده کنند و همچنین مصالح مورد نیازشان را از کرمانشاه تهیه کنند.

سالاری افزود: با این‌کار زمینه اشتغال تعداد زیادی از جوانان کرمانشاهی و همچنین رونق اقتصادی شرکت های عمرانی و ساختمانی استان نیز فراهم می شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا