راه و شهرسازیصنایع ساختمانیمجله خبری

ثبت رکورد جدید در نمونه‌برداری از بتن تازه در استان کرمان

به گزارش ساختمان آنلاین:   با تاکید مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در آمادگی نقش آفرینی این شرکت در همراهی و مشارکت در عزم دولت مردمی، در زمینه سازی تحقق ساخت چهار میلیون واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن، کارشناسان و متخصصان آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک شعبه سیرجان، تحت سرپرستی اداره کل آزمایشگاه استان کرمان، در پروژه احداث ۲۲۴ واحدی طرح نهضت ملی مسکن در شهر سیرجان، با ثبت رکورد اخذ ۵۰ سری نمونه برداری از بتن تازه در یک روز، نقش آفرین بودند و گام بلندی را در ارتقاء کیفی و افزایش طول عمر مفید این پروژه مهم عمرانی استان برداشتند.

شیخ،‌ رئیس شعبه آزمایشگاه فنی و مکانیک سیرجان با اشاره به جزییات ثبت این رکورد، گفت: آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان کرمان با استقرار هشت تیم فنی، مهندسی و خبره در دو نوبت کاری مجزا در این پروژه، انجام آزمایشات کنترل کیفیت دو هزار متر مکعب بتن‌ریزی با هفت پمپ بتن ریز در چهار بلوک و برای ۲۲۴ واحد مسکونی را انجام دهد.

وی ادامه داد: با توجه به توانایی و آمادگی حرفه‌ای و به کارگیری تجهیزات به روز و استاندارد در آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، مسئولان استانی از همکاری و حضور جهادی کارشناسان آزمایشگاه در این پروژه تقدیر و تجلیل کردند و خواستار حضور مستمر آزمایشگاه در پروژه‌های ملی و استانی شدند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا