مجله خبریصنایع ساختمانی

صدور 118 پروانه ساخت در بافت فرسوده شهر قدس

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از صدور ۱۱۸ پروانه ساخت در بافت فرسوده شهر قدس معادل ۵۲۴ واحد طبقاتی مسکونی خبر داد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حسین جنتی گفت: عزم دولت در اصلاح ساختار بافت فرسوده و بازآفرینی شهری جدی است.

وی ادامه داد: بسیاری از مناطق مسکونی شهر قدس به دلیل استقرار در پلاک ۲۴ اوقافی فاقد اسناد مالکیت هستند ما در دبیرخانه ستاد بازآفرینی استان (اداره کل راه و شهرسازی استان تهران) آمادگی برگزاری تشکیل کارگروه ماده ۹ با حضور نماینده ثبت و شهرداری را داریم و البته اداره راه و شهرسازی غرب نیز مکلف به پیگیری این موضوع تا حصول نتیجه است.

وی ضمن تقدیر از دقت نظر فرماندار شهرستان و برگزاری ستادهای منظم بازآفرینی شهرقدس گفت: شهر قدس بیش از پیش نیاز به همدلی و همراهی مردم و مسئولان در توسعه شهری دارد.

وی از شهرداری شهرقدس نیز خواست تا با عمل به بسته تشویقی ۱۹بندی شورای عالی شهرسازی کشور و تشکیل حلقه های میانی در محلات هدف بازآفرینی، اعمال تخفیف ۱۰۰ درصدی صدور پروانه و پیگیری برنامه جامع اقدام مشترک محلات در تسریع بازآفرینی در بافت فرسوده شهرستان قدس گام های موثرتری بردارد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا