مجله خبریراه و شهرسازیمجلس و ارگان ها

معرفی ۶۰۸ واحد مسکونی بافت فرسوده زنجان برای اخذ تسهیلات به بانک

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و باز آفرینی راه و شهرسازی زنجان گفت: با اقدامات انجام گرفته ۶۰۸ واحد مسکونی در محلات بافت فرسوده استان زنجان برای اخذ تسهیلات بانکی معرفی شد که این کار طبق فرآیندهای اعلامی انجام می‌شود.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از ایرنا، بهزاد کردلو به آمار ثبت نام برای دریافت تسهیلات بافت فرسوده در سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن استان اشاره کرد و افزود: تا پایان سال ۱۴۰۰ نیز حدود یک هزار و ۲۰۲ واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده شهری در شهرستان‌های زنجان، ابهر، خرمدره و قیدار برای دریافت تسهیلات بافت فرسوده ثبت نام کرده بودند.

وی یادآور شد: از این تعداد هم ۶۰۸ واحد مسکونی در بافت فرسوده به بانک معرفی شده است.

این مسوول ادامه داد: همچنین از این تعداد ۴۸۸ واحد مسکونی منجر به انعقاد قرار داد شد (عاملیت سال ۱۴۰۰ ) که ۲۰۰ واحد مسکونی هم اکنون دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰ درصد هستند.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان گفت: به محض تامین اعتبار از سوی شرکت بازآفرینی شهری، مابقی متقاضیانی که در سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن ثبت نام کردند به بانک معرفی و ثبت نام از متقاضیان در بافت های مذکور در سامانه فعال خواهد شد.

کردلو با بیان اینکه بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: توجه به این مهم از بسیاری از آسیب های اجتماعی جلوگیری می کند و توسعه مبلمان شهری، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی این مناطق را به دنبال دارد.

تسهیلات بافت فرسوده در سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن استان اشاره کرد به نشانی https://saman.mrud.ir قرار داده شده است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا