بورس و بازارمجلس و ارگان هامجله خبری

پرداخت وام نوسازی بافت فرسوده به کجا رسید؟

به گزارش ساختمان آنلاین:   محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن در خصوص ارایه تسهیلات نوسازی به متقاضیان دریافت تسهیلات در بافت های فرسوده، اعلام کرد: در مجموع از ابتدای اجرای طرح از سال ۱۳۹۸ تاکنون تعداد ۳۴ هزار و ۳۰۹ نفر متقاضی دریافت تسهیلات نوسازی در بافت فرسوده به بانک مسکن معرفی شدند که بانک با تعداد ۳۳ هزار و ۵۸۵ واحد به مبلغ چهار هزار و ۴۹۶ میلیاردتومان قرارداد منعقد کرده است.

مدیرعامل بانک مسکن توضیح داد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۱۰ هزار و ۳۵۲ نفر متقاضی دریافت تسهیلات نوسازی در بافت فرسوده به بانک مسکن معرفی شدند که بانک مسکن از این تعداد معرفی شده با ۱۰ هزار و ۱۹۹ واحد برای پرداخت تسهیلات قرارداد منعقد کرده است.

شایان مبلغ قرارداد منعقد شده از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون را برای متقاضیان بافت فرسوده ۲ هزار و ۵۹۷ میلیارد تومان برشمرد.

وی یادآور شد: از سال ۱۳۹۸ تا پایان مردادماه ۱۴۰۰ نیز تعداد ۲۳ هزار و ۹۵۷ نفر برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده بودند که بانک در طی این مدت با ۲۳ هزار و ۳۸۶ واحد قرارداد منعقد کرد و یک هزار و ۸۹۸ میلیارد تومان تسهیلات به این تعداد متقاضی پرداخت شد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا