مجله خبری

مالیات بر خانه‌های خالی نهایی می‌شود

ساختمان آنلاین؛ محمد رضا پورابراهیمی در خصوص طرح اصلاح قانون بانکداری و بانک مرکزی اظهار کرد: کلیات این طرح در کمیسیون اقتصادی تصویب شده و وارد جزئیات شده است، البته این طرح در مجلس دهم نیز کلیات آن تصویب شده بود ولی به دلیل تداخل با بررسی بودجه، ناتمام ماند.

وی با اشاره به اینکه بررسی جزئیات این طرح در این دوره با تسریع در دستور کار کمیسیون اقتصادی قرار گرفته است، گفت: حدود سه هفته گذشته کلیات این طرح در کمیسیون با حضور وزیر اقتصاد و مدیران بانک مرکزی تصویب شد و امیدواریم هر چه زودتر بررسی جزئیات آن انجام و به تصویب برسد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم در خصوص طرح اصلاح قانون مالیات های مستقیم نیز خاطر نشان کرد: علاوه بر طرح مجلس در این خصوص، دولت نیز لایحه در خصوص اصلاح مواردی از قانون مالیات های مستقیم ارائه کرده است که قرار شد، طرح کمیسیون و لایحه دولت با یکدیگر ادغام شود.

پور ابراهیمی تصریح کرد: کلیات این طرح یک ماه گذشته با حضور وزیر اقتصاد و مدیران بانک مرکزی در کمیسیون اقتصادی به تصویب رسید، بنابراین کار کارشناسی آن شروع شده و امیدواریم قبل از بودجه 1400  و یا حین آن بتوانیم این طرح را در صحن به تصویب برسانیم تا اقدام بزرگی در این حوزه انجام شود.

وی با بیان اینکه  و ابلاغ می شود، افزود: اصلاح مالیات بر ارزش افزوده، لایحه اصلاح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین موضوع سهام عدالت جاماندگان نیز از مواردی است که در کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم بررسی و در حال انجام است.

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا