مجله خبریراه و شهرسازی

همه بانک‌ها موظف به پرداخت تسهیلات نوسازی بافت‌های فرسوده هستند

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: تمامی بانک‌ها موظف به پرداخت تسهیلات نوسازی بافت‌های فرسوده که همانند تسهیلات نهضت ملی مسکن است هستند.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد آیینی مدیرعامل شرکت باز آفرینی شهری کشور گفت: همکاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات نوسازی که همانند نهضت ملی مسکن ۵۵۰ میلیون تومان است ضروری است چراکه شرایط نوسازی بافت‌های فرسوده در مقایسه با سایر بخش‌های مسکنی بیشتر است و در این زمینه همکاری بانک‌ها باید جدی‌تر و سریع‌تر شود‌.

به گفته وی طبق آمار‌ها همکاری بانک‌های دولتی در مقایسه با بانک‌های خصوصی کمتر است در نتیجه در  باید طبق قانون برنامه هفتم باید قدرت بانک‌های خصوصی متخلف که اقدام به همکاری در پرداخت تسهیلات نمی‌کنند کاهش یابد و به بانک‌های که در این حوزه همکاری می‌کنند اضافه شود.

او اظهار کرد: در صورتی که بانک‌ها اقدام به پرداخت تسهیلات نوسازی کنند روند اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری افزایش یافته در نتیجه یک گام به اجرای شدن طرح نوسازی بافت‌های فرسوده و افزایش تولید مسکن نزدیک‌تر می‌شویم.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا