راه و شهرسازیمجلس و ارگان هامجله خبری

احداث 2100 واحد مسکن ملی در اردبیل

به گزارش ساختمان آنلاین:  فرهاد سبحانی 27 شهریورماه در نشست با مجمع خیرین مسکن‌ساز در استان اردبیل اظهار کرد: از این تعداد یک‌هزار و 340 واحد در مرحله احداث است که به تناسب این نیاز شهروندان در مناطق مختلف استان اردبیل شکل اجرایی و عملیاتی به خود گرفته است.

وی به ساخت 800 واحد در خلخال و همچنین 600 واحد در شهرهای پارس‌آباد و مشگین‌شهر اشاره کرد و گفت: در همه شهرهای استان اردبیل با تأمین زمین کار ساخت طرح اقدام ملی مسکن شروع شده و تلاشمان بر این است تا به سرعت این واحدها را تکمیل و در اختیار متقاضیان قرار دهیم.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل تصریح کرد: در کنار این امر بنیاد مسکن استان به تناسب سهمیه پنج تا هفت هزار واحدی سالانه عملیات مقاوم‌سازی مسکن روستایی را در دستور کار قرار داده تا با حمایت و پشتیبانی دهیاری‌ها و عوامل مؤثر در روستاها این طرح‌ها به سرانجام برسد.

سبحانی افزود: بنیاد مسکن در سطح کشور سهمیه 400 هزار واحدی را در ساخت طرح اقدام ملی مسکن و مقاوم‌سازی مسکن روستایی متقبل شده که به تناسب این سهمیه همه‌ ساله برای استان اردبیل نیز تعدادی مشخص اعلام می‌شود تا کار اجرایی و عملیاتی را در این حوزه با همکاری خود روستاییان شاهد باشیم.

وی با قدردانی از همراهی خوب خیرین در ساخت مساکن نیازمندان خاطر نشان کرد: تاکنون 300 واحد به همت خیرین تحویل اقشار نیازمند در استان شده و عملیات احداث 396 واحد نیز به همت خیرین استان در حال احداث است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل اضافه کرد: در 144 واحد کار اجرایی با سرعت در بلوک‌های مختلف و مرحله بتن‌ریزی در حال انجام است و چهار میلیارد تومان خیرین به ساخت این واحدها مساعدت کردند که قطعا با تلاش و اقدامات مؤثری که در حال انجام است به سرعت این واحدها تکمیل و تحویل متقاضیان نیازمند خواهد شد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا