بورس و بازارمجلس و ارگان هامجله خبری

ضرورت ساماندهی بازار مسکن در کوتاه مدت

به گزارش ساختمان آنلاین: مجتبی یوسفی بر اجرای دقیق قانون جهش تولید مسکن و نظارت مجلس بر این مهم تاکید کرد و گفت: کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با هدف نظارت دقیق بر اجرای این قانون دو نفر از نمایندگان را به عنوان عضو ناظر در شورای عالی مسکن معرفی کرده، ضمن آنکه وزارت راه باید هر سه ماه یکبار گزارشی از اقدامات خود را به کمیسیون ارائه دهد لذا مجلس با جدیت پیگیر اجرای قانون جهش تولید مسکن است.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت برای اجرای قانون جهش تولید مسکن عزم خود را جزم کرده است، افزود: خوشبختانه شخص رئیس‌جمهور به صورت مستمر این مهم را پیگیری می‌کند و اقدامات وزیر راه و شهرسازی همچون اختصاص زمین و راه‌اندازی سامانه برای شناسایی واجدین شرایط ازجمله اقدامات خوب و قابل تامل در این مسیر است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید مسئله دریافت مالیات از خانه‌های خالی و لوکس نیز هرچه سریع‌تر عملیاتی شود، گفت: به یقین باید در کنار پیگیری اجرای این قوانین، اقدامات کوتاه مدت دیگری نیز برای جلوگیری از افزایش قیمت خانه و اجاره مسکن انجام شود چراکه بازدهی قوانین فوق حدود ۲ سال به طول خواهد کشید.

بازار

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا