مجله خبریراه و شهرسازی

صدور اسناد مالکیت 10 هزار واحد مسکونی در پردیس

اسناد ۱۰ هزار واحد مسکونی در پردیس بعد از ۱۰ سال ‌بلاتکلیفی ‌صادر شد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از تسنیم، سید عباس حسینی در آیین افتتاح و کلنگ زنی واحد‌های سرمایه گذاری مسکن در فاز 3 پردیس در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: 780 واحد مسکن که امروز کلنگ زنی شد، با استفاده از هنر معماری اسلامی، مصالح دانش بنیان و در بازه زمانی کوتاه مدت ساخته و تحویل متقاضیان خواهد شد.

وی با اشاره به ساخت مسکن، افزود: شهرستان پردیس با توجه به موقعیت توپوگرافی و نزدیکی به پایتخت جهت اسکان مردم و سرریز جمعیت برای بانک مسکن دارای اهمیت ویژه ای است.

وی در ادامه با تأکید بر افتتاح و کلنگ زنی 2100 واحد مسکونی و تجاری در سراسر کشور و 780 واحد در شهر پردیس گفت: 10 هزار واحد تجاری و مسکونی در بندرعباس افتتاح و کلنگ زنی شد و پس از پردیس در دیگر نقاط کشور نیز برنامه ای منسجم برای ساخت واحدهای با کیفیت در جهت رضایت مردم در برنامه کاری خود داریم.

صدور اسناد مالکیت 10 هزار واحد مسکن پردیس

محمدرضا جواهری در حاشیه افتتاح و کلنگ زنی پروژه های سرمایه گذاری مسکن در پردیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت دهه مبارک فجر با گذشت 10 سال انتظار متقاضیان، اسناد مالکیت 10 هزار واحد مسکن بر اساس زمان بندی و طی فراخوان برای متقاضیان صادر خواهد شد.

وی افزود: تفاهمنامه پروژه عظیم ساخت مسکن با نظارت سرمایه گذاری در بندرعباس با حضور وزیر راه و شهرسازی منعقد شد و آغاز این پروژه همزمان در پردیس و دیگر شهرستان های سراسر کشور به صورت فراگیر ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن یادآور شد: کلنگ زنی پروژه های در جهت برنامه ها و اهداف دولت در ساخت مسکن تهیه و تدوین شده و مسکن با کیفیت با استفاده از مصالح باکیفیت و دانش بنیان به کار خواهیم گرفت.

جواهری در پایان خاطرنشان کرد: فصل کاری ساخت واحد‌های تجاری و مسکونی سرمایه گذاری مسکن آغاز شده و تلاش می کنیم در مدت زمان کوتاه با کیفیت ترین واحدهای ساخته شده را به مردم تحویل دهیم.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا