راه و شهرسازیمجلس و ارگان هامجله خبری

واگذاری هزار واحد مسکونی به متقاضیان

به گزارش ساختمان آنلاین:   فتح‌الله حقیقی در آیین اختتامیه هفتمین دوره جشنواره مطبوعات گفت: متاسفانه دو سال گذشته که با ویروس کرونا درگیر هستیم و هنوز درمانی برای ان پیدا نشده و می‌طلبد که رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان تقویت شود.

وی بر لزوم تقویت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان تاکید کرد و ابراز داشت: رسانه بر تحقق این امر مهم اطلاع رسانی لازم را داشته باشند.

استاندار زنجان به واکسیناسیون کرونا در استان زنجان اشاره کرد و گفت: بیش از ۵۰ درصد افرادی دارای ۵۰ سال به بالا در استان واکسینه شدند و واکسیناسیون افراد ۴۸ سال به بالا نیز از پایان هفته جاری آغاز می‌شود و طی هماهنگی‌های صورت‌گرفته، واکسیناسیون کارکنان نیروی انتظامی، خبرنگاران، رانندگان حمل‌ونقل درون و برون‌شهری و کارمندان بانک‌ها نیز آغاز شده است.

حقیقی تاکید کرد: مراکز تجمیع و همچنین میزان واکسن دو موضوع مهم در واکسیناسیون است و استان زنجان از نظر کمّی، چهارمین و از نظر کیفی، اولین استان در واکسیناسیون کرونا است.

وی با بیان اینکه به ازای هر ۴۸ هزار نفر جمعیت، یک مرکز تجمیعی داریم، افزود: در خصوص میزان تزریق نیز توانایی تزریق روزانه ۳۰ هزار دوز واکسن در استان را داریم.

استاندار زنجان تصریح کرد: هم‌اکنون میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان زنجان ۴۸ درصد است و هنوز وارد قله موج پنجم کرونا نشدیم و رسانه‌ها در این زمینه می‌توانند کمک کنند.

وی با بیان اینکه ضرورت وجود رسانه توسط هر شخص و مدیری اگر به معنای واقعی عملیاتی شود، ابراز داشت: توفیق آن سیستم و مدیریت هم خوب بوده و عملکردها نیز به خوبی منعکس می‌شود.

استاندار زنجان به اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان اشاره کرد و افزود: یک هزار واحد امسال به متقاضیان واگذار می‌شود.

حقیقی افزود: مجوز تامین مسکن برای خبرنگاران از محل طرح اقدام ملی مسکن گرفته شده که ثبت‌نام آن طی هفته‌های آینده انجام می‌شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا