اخبار ساختمان آنلاینبورس و بازاردیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

بازار مسکن در نیمه دوم سال به سمت گرانی هدایت می‌شود

به گزارش خبرنگار ساختمان آنلاین در حالی که این روزها بسیاری از متقاضیان در پی خرید مسکن به دلیل رکودی که در بازار وجود داشت بودند اما در حال حاضر شاهد آن هستیم که به دلیل رشد قیمت مسکن بسیاری از خریداران مسکن قید خرید را زده و به همان مستاجری پناه برده اند این در حالی است که پیش از این اعلام شده بود که با افتتاح و تولید ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن به طور قطع بازار مسکن به سمت آرامش هدایت خواهد شد.
براساس این گزارش در حال حاضر با ایجاد نوسانات ارزی و قیمت طلا وسکه بازار مسکن بیش از سایر بازارها تحت تاثیر قرار گرفته و شاهد افزایش چشم گیر قیمت ها در این بازار هستیم.
 یکی از خریداران مسکن در گفت وگو با خبرنگار ساختمان آنلاین با اشاره به اینکه بازار مسکن در این شرایط بسیار ملتهب شده و دیگر امکان خرید مسکن برای خانواده وجود ندارد گفت: پیش از این با یک میلیارد تومان میشد یک واحد نقلی در منطقه  جنوب شهر خرید اما متاسفانه در چنین شرایطی دیگر امکان خرید وجود ندارد.
براساس این گزارش  بانک مرکزی در آخرین گزارشی که منتشر کرده اعلام کرده است که قیمت مسکن ۶.۸ درصد رشد داشته است.
در همین رابطه قنبری یکی از مشاوران املاک در جنوب تهران به خبرنگار ساختمان آنلاین اعلام کرد: بسیاری از مشتریان به دلیل آنکه قیمت مسکن افزایش بیشتری پیدا  میکند با هر بودجه ای که دارند هر واحدی حتی واحدهای مسکونی که چندین سال به دلیل مشکلاتی که داشته فروش نرفته بود خریداری می کنند و این خود باعث شده که قیمت واحدهای مسکونی این مناطق زودتر از سایر مناطق  گران تر به فروش بروند.
براساس این گزارش حال باید دید وزیر جدید راه وشهرسازی چه برنامه ای برای بهبود وضعیت بازار مسکن در دستور کار خود دارد .
به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا