بورس و بازارمجله خبری

رکود شدید در بازار مسکن یزد

به گزارش ساختمان آنلاین:  حسن ذوالفقاری در ادامه مطرح کرد: در شب عید اتفاق خاصی برای خرید و فروش مسکن در استان رخ نداد و تقاضایی در این زمینه وجود نداشت و این روند ادامه یافت و با شروع ماه مبارک رمضان این رکود دوباره تمدید شد و به نظر می رسد تا شرایط اقتصادی کشور مشخص نشود، این رکود همچنان باقی بماند.

وی با بیان اینکه بازار مسکن استان نشأت گرفته از بازار مسکن کشور است، ادامه داد: بازار مسکن کشور هم در رکود به سر می برد و خرید و فروش تقریبا انجام نمی شود و بسیار محدود است.

دبیر اتحادیه مشاوران املاک یزد اعلام کرد: به نظر می رسد که همه منتظر سیاست های دولت در حوزه مسکن و نتیجه این سیاست ها هستند تا درباره خرید و فروش تصمیم بگیرند از اینرو معاملات مسکن در مشاوران املاک به حداقل رسیده است.

وی با بیان اینکه قیمت ها نیز از اواخر سال گذشته تا امروز بدون تغییر مانده است، ادامه داد: این امر نیز نشان می دهد که هنوز سیاست های دولت تاثیر خود را در بازار مسکن نشان نداده است.

ذوالفقاری درباره اجرای طرح‌های مسکن دولت و تاثیر آن درباره تقاضا برای مسکن نیز اظهار داشت: نظر دادن درباره تأثیر اجرای این طرح‌ها بر بازار مسکن را باید به بعد از واگذاری این واحدها موکول کرد.

وی با بیان اینکه هنوز آپارتمانی ساخته و به کسی تحویل داده نشده و اکنون برای اعلام نظر زود است، اظهار داشت: به نظر می رسد این وعده ها هیچگاه تأثیری در بازار مسکن نداشته است.

بازار

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا