راه و شهرسازیمجله خبری

رشد 38 درصدی ساخت و سازها در قزوین

به گزارش ساختمان آنلاین: حمید ضیائی اظهار کرد: در 9 ماهه سال جاری مناطق سه گانه شهرداری قزوین جهت ساخت و احداث سه هزار و 785 واحد مسکونی ، تجاری و یا اداری 892 پروانه ساخت صادر کرده اند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 38 درصدی داشته است.

سرپرست معاونت شهرسازی شهرداری افزود: این مناطق هم چنین در آذرماه سال جاری جهت ساخت و احداث 219 واحد مسکونی، تجاری و یا اداری 56 پروانه ساخت صادر کرده اند که با مقایسه آن نسبت به آذرماه سال گذشته شاهد رشد 21 درصدی هستیم.

ضیایی با اشاره به این که در آذرماه سال جاری تعداد 60 مورد پایان کار از سوی مناطق سه گانه شهرداری قزوین صادر شده است، خاطر نشان کرد : بیشترین پایان کار صادر شده با عدد 27 در منطقه سه شهرداری است و پس از آن شهرداری منطقه 2 با عدد 21 و شهرداری منطقه 1 باعدد 12 در رتبه های دوم و سوم قرار گرفته اند.

وی در پایان با اشاره به این که تعداد پایان کارهای صادرشده در 9 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش 21 درصدی را نشان می دهد، تعداد پایان کارهای 9 ماهه امسال را 635 مورد اعلام کرد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا