دیدگاهراه و شهرسازیمجلس و ارگان هامجله خبری

دعوت مهندسان برای تحصن با فراخوان به مجلس تدفین

به گزارش ساختمان آنلاین:  ،در عکس منتشر شده،که لوگوی سازمان نظام مهندسی درآن طراحی شده است،تاکید شده است: درگذشت سازمان های نظام مهندسی ساختمان سراسر کشور وشرکت های طراح و ناظر ساختمان را به جامعه مهندسی کشور تسلیت عرض می کنیم.

در انتهای این متن تاکید شده است،مراسم یاد بود،یکشنبه دهم بهمن ماه،مقابل ساختمان وزارت راه و شهرسازی برگزار خواهد شد.

شایان ذکراست این متن کنایه آمیز،دعوت از مهندسان طراح و ناظر برای اعتراض چندباره به عملکرد وزارت راه و شهرسازی در تدوین شیوه نامه موسوم به تشخیص صلاحیت شرکتهای طراح و ناظر مهندسی است.

گفتنی است پیش از این مهندسان بارها با تجمع در مقابل ساختمان اصلی وزارت راه و شهرسازی و صدور قطعنامه، مکاتبه با مسوولان ذی ربط در وزارتخانه راه و شهرسازی ،برگزاری جلسات با تصمیم گیران،مراتب اعتراض خود را نسبت به اقدامات این وزارتخانه که منجر به تعطیلی هزاران شرکت و بیکاری ده ها هزار مهندس شده اعلام کرده اند.

خبرهای دریافتی حاکی از آن است که پس از برگزاری چندین تجمع در مقابل وزارت راه،برخی از مدیران میانی این وزارتخانه با حضور در میان مهندسان و استماع نقطه نظرات آنها،وعده پیگیری مشکلات طرح شده را داده اند.

این در حالی است که از قرار معلوم به دلیل خلف وعده مسوولان این وزارتخانه در رسیدگی به مشکلات مهندسان،مجددا مهندسان طراح و ناظر برای چندمین بار تصمیم به تجمع در مقابل ساختمان وزارت راه و شهرسازی گرفته اند.

 

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا