اجتماعیبورس و بازارراه و شهرسازیمجله خبری

برنامه شهرداری تهران برای «اجاره‌‌داری»

به گزارش ساختمان آنلاین:  علیرضا زاکانی گفت: در حوزه مسکن سه دسته کار در دست اقدام است که به کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت تقسیم می‌شود. فعالیت ما در کوتاه‌‌مدت ناظر به مصوبه هیات وزیران، اجاره‌‌داری و تملک از طریق تسهیلات است تا بتوانیم از این طریق به همشهریان خود که ۵۱ درصد آنها اجاره‌‌نشین هستند، کمک کنیم.

زاکانی با تاکید بر این موضوع که شهرداری خود را مکلف می‌‌داند در حوزه تنظیم بازار مسکن نقش‌‌آفرین باشد، ادامه داد: بعد از تشکیل قرارگاه مسکن زمین‌‌های فریز شده در مناطق احصا و لکه‌‌گذاری شده است که برای ساخت‌و‌ساز در حال مشارکت با نهادها و مجموعه‌های مسوول هستیم. وی خاطرنشان کرد: در بخش استیجاری در حال دنبال کردن مسیری هستیم که شهرداری مالک خانه‌های استیجاری باشد و شهرداری بازیگر اصلی اجاره‌داری در تهران شود. شهردار تهران افزود: برای بلندمدت به دنبال نوسازی شهر تهران هستیم.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا