مجله خبریبورس و بازار

اجاره خانه در شهرزیبا چقدر است؟ / از رهن ۱۰۰ میلیونی تا اجاره ۱۷ میلیونی

شهر زیبا نام محله‌ای واقع در غرب تهران منطقه ۵ شهرداری تهران است که از شرق با محله جنت‌آباد، از شمال با محله شهران، از غرب با محله دهکده المپیک، و از جنوب به محله بلوار فردوس غرب می‌رسد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از اقتصادآنلاین، اگر قصد اجاره یک واحد در شهرزیبا را دارید، یک واحد ۱۰۲ متری دو خوابه که انباری، پارکینگ و آسانسور دارد با رهن کامل ۱۰۰ میلیونی و اجاره ۱۷ میلیونی برای اجاره آگهی شده است.

اگر به دنبال واحد دیگری در شهرزیبا هستید می‌توانید یک خانه ۸۵ متری که دو اتاق خواب دارد را با پول پیش ۲۰۰ میلیونی و اجاره ۱۷میلیونو ۵۰۰ هزار تومانی در شهر زیبا کرایه کنید.

اگر واحد بزرگ تر مد نظر دارید، باز یک واحد دیگری که ۱۱۱متری است و دو اتاق خواب و آسانسور، انباری دارد را با رهن ۵۰۰ میلیون و اجاره ۱۲ میلیون در شهرزیبا کرایه کنید.

برای رهن کامل یک آپارتمان ۵۶ متری هم می توانید به شهرزیبا مراجعه کنید در این محله یک واحد که یک خوابه و آسانسور،پارکینگ دارد را با رهن کامل ۵۴۵ میلیون تومان کرایه کنید.

همچنین یک واحد دیگری با متراژ ۶۳ متر در حالی که ۳ سال از ساخت آن گذشته باشد و یک اتاق خواب داشته باشد، با پول پیش ۴۵۰ میلیون و اجاره ۶ میلیون تومان در شهرزیبا برای اجاره آگهی شده است.

با توجه به سال ساخت، منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور، پارکینگ و انباری قیمت ها متغیر است.

 

 اجاره خانه در شهرزیبا چقدر است؟ / از رهن ۱۰۰ میلیونی تا اجاره ۱۷ میلیونی

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا